Hoitotieteen laitoksen julkaisusarjassa uusia julkaisuja UTUshopissa

22.06.2017

Tilaa UTUshopista kesälukemista! Uusimpana julkaisusarjassa on keväällä 2017 ilmestynyt julkaisu A77: KÄSITEANALYYSI - Harjoittelua eettisten ongelmien tarkasteluun (Päivitetty teos).

​Hoitotieteen laitos julkaisee aktiivisesti tutkimuksia ja raportteja julkaisusarjassaan. Laitoksen julkaisusarjan julkaisut ovat ostettavissa Turun yliopiston UTUshopin kautta. Keväällä 2017 julkaistiin päivitetty versio suositusta julkaisusta KÄSITEANALYYSI – Harjoittelua eettisten ongelmien tarkasteluun Päivitetty teos. Muita viimeisimpiä julkaisuja ovat muun muassa Videovälitteisen opetusmenetelmän soveltuvuus potilasohjauksen opetukseen sekä Näkökulmia terveysalan koulutustutkimukseen. Myös kestosuosikki Kirjallisuuskatsaus hoitotieteessä on edelleen saatavilla UTUshopin kautta.
Luotu 22.06.2017 | Muokattu 22.06.2017