Ilmoittautuminen avoimen yliopiston kesäopintoihin alkaa porrastetusti 20.4.2020

19.04.2020

Avoimessa yliopistossa voit opiskella useiden eri alojen opintoja verkkovälitteisesti myös kesällä

Kesän opintotarjontaan sisältyy kasvatustieteiden, psykologian, uskontotieteen, maantieteen, ympäristötieteen ja oikeustieteen opintojaksoja sekä Turun kauppakorkeakoulun kursseja. Lisäksi tarjontaan sisältyy kieli- ja viestintäkursseja.

Opinnot alkavat touko-kesäkuussa ja ne järjestetään verkko-opintoina. Oppiaineesta riippuen opintoihin kuuluu verkkovälitteistä opetusta tai ohjausta ja osa opinnoista suoritetaan verkossa itsenäisesti.

Ilmoittautuminen Turun yliopiston itse järjestämiin avoimen yliopiston kesäopintoihin alkaa porrastetusti 20.4. Opintomaksu on 15 euroa/op.

Turun yliopiston läsnäoleville perustutkinto-opiskelijoille on tarjolla myös maksuttomia opintoja (ks. erikseen merkityt opetusohjelmat Avoimen yliopiston Nettiopsusta ja tarkista opetusohjelmassa annetut opintokohtaiset ilmoittautumisohjeet).

Turun kesäyliopiston järjestämiin opintoihin on ilmoittautuminen käynnissä.

Katso tarkemmat tiedot ja ilmoittautumisajat opintojen opetusohjelmista!

Luotu 19.04.2020 | Muokattu 23.04.2020