Ilmoittautuminen syksyn FITech -opintoihin käynnistynyt!

04.06.2018

FITech-verkostoyliopisto tarjoaa kaikkien Suomen teknillisten yliopistojen opintoja nyt yhdeltä luukulta.

​Opinnot ovat joustavia: diplomi-insinööriohjelmia, sivuainekokonaisuuksia
sekä erilaisia kursseja ja projektitöitä yhdessä yritysten kanssa. Opinnot soveltuvat
eritaustaisille opiskelijoille.

• Opintopisteet kirjataan siihen yliopistoon, jossa sinulla on tutkinto-oikeus
  • Aivan uusia toteutuksia - hanki osaamista jolla on kysyntää tulevaisuudessa
  • Diplomityömahdollisuuksia Lounais-Suomen yrityksissä
  • Maksuttomat opinnot

Tutustu FITechin syksyn opintotarjontaan osoitteessa https://fitech.io/programs-courses/

FITech (Finnish Institute of Technology) on tekniikan alan yliopistojen muodostama verkosto, joka aloitti toimintansa vuonna 2017. Sen tavoitteena on ohjata tekniikan alan osaajia Suomen kasvualoille. Yhteistyöyliopistoon kuuluvat Aalto-yliopisto, Lappeenrannan teknillinen yliopisto, Oulun yliopisto, Tampereen teknillinen yliopisto, Turun yliopisto, Vaasan yliopisto ja Åbo Akademi. FITechin perustajajäseniä ovat lisäksi Teknologiateollisuus ry ja Tekniikan akateemiset ry.

HK

Luotu 04.06.2018 | Muokattu 14.06.2018