Innan Sasaki ehdolla OMT Best Paper on Environmental and Social Practices palkinnon saajaksi

22.03.2016

​​Kansainvälisen liiketoiminnan aineesta hiljattain väitellyt Innan Sasaki on valittu finalistiksi vuoden 2016 OMT Best Paper on Environmental and Social Practices palkinnon saajaksi OMT Division Academy of Management Meeting -artikkelin "David Defeating Goliath: Institutional Work of Minority Logics in Context of Institutional Complexity (Baba, Sofiane - Sasaki, Innan)" ansiosta. Vaikka palkinto myönnettiinkin toiselle artikkelille, on usean ensiluokkaisen artikkelin joukosta valituksi tuleminen merkittävä saavutus. Artikkeli saa virallisen tunnustuksen finalistina elokuun OMT Business Meeting -tapahtumassa.
Luotu 22.03.2016 | Muokattu 22.03.2016