Kauppakorkeakoulu mukana Turun Talouspäivillä 29.9. ‒ ilmoittaudu mukaan!

17.09.2018

​Turun yliopiston kauppakorkeakoulu on mukana Turun Talouspäivillä 29.9. yhtenä tapahtuman kumppaneista.

Turun Talouspäivät tuo Turkuun Suomen talous- ja sijoitusalan kärkipuhujia. Mukana muun muassa Sari Lounasmeri, Jukka Oksaharju, Juhana Vartiainen ja Kari Häkämies. Kauppakorkeakoulua edustaa KTT, dosentti Elias Oikarinen. Tapahtuman yhteistyökumppanit ovat myöskin alansa parhaimmistoa, mukana mm. Nordnet, Nasdaq, OP, Alexandria, Audi sekä Turun yliopiston kauppakorkeakoulu.

Tapahtuman tavoitteena on tarjota kaikille kävijöille mahdollisuus lisätä omaa talous- ja sijoitusosaamistaan kuulemalla markkinakatsauksia, kiinnostavia asiantuntijoita ja keskustelemalla alan ammattilaisten kanssa. Lisäksi tapahtuma on hyvä tilaisuus kohdata muita taloudesta kiinnostuneita. Tapahtuma tarjoaa paljon ja monipuolista sisältöä, eli kaikille löytyy varmasti jotakin! Tilaisuus on kaikille avoin ja maksuton, katso ohjelma ja ilmoittaudu mukaan!

Lisätietoja:

>> www.turuntalouspaivat.fi