Kauppakorkeakoulu promovoi Paul M. Healyn ja Seppo Remeksen kunniatohtoreikseen toukokuussa

22.01.2013

Turun yliopiston kaikkien tiedekuntien yhteinen promootio järjestetään 30.5.–1.6.2013. Tiedekunnat nimeävät yhteensä kolmetoista kunniatohtoria.

​Tiedekunnat nimeävät yhteensä kolmetoista kunniatohtoria. Lisäksi promovoidaan noin sata pääosin viimeisen kahden vuoden aikana Turun yliopistosta valmistunutta tohtoria.

Turun kauppakorkeakoulu promovoi yhdysvaltaisen Harvard Business Schoolin professorin Paul M. Healyn sekä suomalaisen yritysjohtaja Seppo Remeksen.

Healya kiitetään erityisesti hänen taidoistaan saada teoria ja käytäntö rakentavaan vuoropuheluun. Hän on vaikuttanut käänteentekevästi siihen, mihin ja miten yritysten tilinpäätösraportointia käytetään.

Venäjän liike-elämässä tunnetuin ja näkyvin suomalainen yritysjohtaja Seppo Remes toimii useiden venäläisten suuryrityksen hallintoelimissä ja on valittu useampaan kertaan Venäjän vuoden parhaaksi itsenäiseksi hallitusjäseneksi. Remes on toiminut myös SITRA:n Venäjä-ohjelman sekä puolustusministeriön Venäjä-hankkeen asiantuntijana.

Luotu 22.01.2013 | Muokattu 29.10.2020