Kauppakorkeakoulun kirjaston palvelut laajenevat

18.03.2024

Kauppakorkeakoulun kirjaston remontti on ohi ja alakerran uusi tila ”Holvi” avataan kirjaston käyttäjille keskiviikkoiltapäivällä 20.3. Samalla koko Kauppakorkeakoulun kirjaston omatoimikäyttömahdollisuudet lisääntyvät: Turun yliopiston opiskelijat ja henkilökunta voivat jatkossa käyttää kirjaston tiloja ja lainata aineistoa entistä laajemmin aamusta iltaan.

Kirjaston alakerta, Holvi, avataan kirjaston asiakkaiden käyttöön keskiviikkoiltapäivällä 20. maaliskuuta. Holvissa on kirjaston lainattavaa aineistoa ja lainausautomaatti sekä uutta oleskelu- ja opiskelutilaa. Tarjolla on tiloja monenlaiseen opiskeluun, esim. varattava ryhmätyötila sekä toivottuja työpisteitä, joissa puhuminen on sallittua. Näin esimerkiksi etäopetukseen osallistuminen onnistuu jatkossa kirjaston tiloissa.

Kirjaston omatoimikäyttö Turun yliopistolaisille laajenee

Holvin avaamisen jälkeen Turun yliopiston opiskelijat ja henkilökunta voivat käyttää kaikkia Kauppakorkeakoulun kirjaston tiloja ja lainata aineistoja omatoimisesti aamusta iltaan. Kirjaston tilat ovat jatkossa aina avoinna pitkiä loma-aikoja lukuun ottamatta eli kirjastoa voi käyttää omatoimisesti aina, kun rakennukseen pääsee yliopiston kulkuoikeuksien mukaisesti.

Asiakaspalveluajat sekä ajat, joina yliopiston ulkopuoliset asiakkaat voivat käyttää kirjastoa, pysyvät ennallaan. Asiakaspalvelua on saatavilla maanantaista torstaihin klo 12 - 18 ja perjantaisin klo 12 - 16. Yliopiston ulkopuoliset asiakkaat voivat käyttää kirjastoa ma - to klo 8 - 18 ja pe klo 8 - 16.

Holvin ovet avataan keskiviikkona 20.3. klo 15.15. Tervetuloa juhlistamaan Holvin avajaisia ja tutustumaan uusiin tiloihin!

Luotu 18.03.2024 | Muokattu 18.03.2024