Kauppakorkeakoulun kursseja avoimen yliopiston kesäopintoina - nyt verkossa

21.04.2020

Huippusuorituksen johtaminen? Sopimusoikeus? Tilastotieteen perusteet? - Kiinnostuitko aiheista? Tutustu kurssitarjontaan!

Turun kauppakorkeakoulun avoimen yliopisto-opetuksen tarjontaan sisältyy huhti-toukokuussa alkavia opintoja: johtamisen ja organisoinnin opintoihin kuuluva Huippusuorituksen johtaminen 6 op -kurssi, yritysjuridiikan opintoihin kuuluva Sopimusoikeus 6 op -kurssi sekä taloustieteiden kvantitatiiviset menetelmät -opintoihin kuuluva Tilastotieteen perusteet 3 op -kurssi.

Kurssit voi opiskella täysin verkko-opintoina. Ilmoittautuminen on käynnissä. Opintomaksut 15 e/op, Turun yliopiston perustutkinto-opiskelijoille kurssit ovat maksuttomia. Kursseilla on opiskelijakiintiöt.

Huom! Tilastotieteen perusteet -kurssin voi aloittaa jo tällä viikolla (viikolla 17).

Katso tarkemmat tiedot opintojen opetusohjelmista.

Luotu 21.04.2020 | Muokattu 22.04.2020