Kauppakorkeakoulun sidosryhmäseminaarissa pohdittiin strategisia valintoja

13.05.2014

Turun kauppakorkeakoulun 12.5. järjestämässä tilaisuudessa kuultiin, miten eri yritykset rakentavat strategioitaan.

​Kauppakorkeakoulun sidosryhmien kutsuseminaari on foorumi, joka kokoaa elinkeinoelämän edustajat kauppakorkeakoululle käsittelemään johtamisen ajankohtaisia teemoja. Strategisia valintoja käsitelleessä tilaisuudessa kuultiin 12.5., millaisia strategisia valintoja Finnair Oyj, Cleantech Finland, Valmet Oyj ja Wärtsilä Oyj ovat tehneet.

Tilaisuuden puheenjohtajana toimi kauppakorkeakoulun johtaja Markus Granlund.

‒ Strategioita voidaan lähestyä eri oppien mukaan ja systematisoida, mutta käytännön työssä on oltava tilaa myös luovalle otteelle, johdon ohjaukseen liittyvien kysymysten parissa pitkään työskennellyt laskentatoimen professori sanoi.

Turun kauppakorkeakoulu järjestää sidosryhmilleen teemaseminaareja 1‒2 kertaa vuodessa.

TS

Luotu 13.05.2014 | Muokattu 20.07.2021