Kauppakorkeakoulun tohtoriohjelma hakee tohtorikoulutettavia

20.08.2014

Ohjelmamme kouluttaa asiantuntijoita liike-elämän, yhteiskunnan ja tiedeyhteisön tarpeisiin. Hakuaika on 15.8.–15.9.2014.

​Turun kauppakorkeakoulun tohtoriohjelma hakee Turun yliopiston tutkijakoulun (UTUGS) rahoittamiin tohtorikoulutettavan tehtäviin nykyisiä ja uusia jatko-opiskelijoita 1.1.2015 alkaen.

Kauppakorkeakoulussa tehtävä tutkimus painottuu erityisesti yrittäjyyden, johdon ohjausjärjestelmien, liiketoimintaverkostojen sekä talouspolitiikan ja markkinoiden tutkimukseen. Innovatiivinen ja vastuullinen liiketoiminta sekä tulevaisuuden ennakointi  ovat  läpileikkaavina teemoina vahvasti mukana tohtorikoulutuksessa ja tutkimuksessa. Tutkimusta tehdään kansainvälisessä ja vahvasti verkottuneessa tutkimusympäristössä.

Ohjelmamme vastaa kauppatieteellisestä sekä tulevaisuudentutkimuksen tohtorikoulutuksesta Turun yliopistossa. Tohtorikoulutettavan ma. työsuhteessa on kyse jatkokoulutuspaikasta, jossa ensisijainen työtehtävä on tohtorintutkinnon suorittaminen.

Haku on avoinna 15.8.–15.9.2014 (päättyen klo 15.45 GMT +2).
Luotu 20.08.2014 | Muokattu 23.07.2021