Keksi slogan lääketieteelliselle tiedekunnalle!

23.02.2018

Turun yliopiston lääketieteellinen tiedekunta täyttää tänä vuonna 75 vuotta. Juhlavuoden kunniaksi julistamme avoimen slogan-kilpailun.

​Tavoitteena on löytää tiedekuntaa hyvin kuvaava slogan (iskulause) suomeksi ja/tai englanniksi. Slogania käytetään harkinnan mukaan tiedekunnan markkinoinnissa ja materiaaleissa. Valitun sloganin mahdollinen tekijänoikeus siirretään yliopistolle kilpailun jälkeen.

Kilpailuun voivat osallistua niin opiskelijat, henkilökunta kuin muutkin innokkaat. Parhaasta sloganista jaetaan 500 euron palkinto (veronalaista tuloa). Voit ehdottaa suomenkielistä, englanninkielistä tai molemmilla kielillä toimivaa slogania.

Kilpailuvastaukset annetaan webropolin kautta 31.3.2018 mennessä. Tiedekunnan viestintäryhmä käy esitykset läpi ja ehdottaa niistä mieleisintään dekaanille, joka tekee lopullisen päätöksen. Kilpailun voittajat julkistetaan kevään 2018 aikana.

>> Tästä pääset jättämään ehdotuksesi

Lisätietoja: