Kirsi Lainemasta Turun kauppakorkeakoulun Senior Fellow

01.11.2016

KTT Kirsi Lainema on nimitetty Turun kauppakorkeakouluun vanhemmaksi asiantuntijaksi ajalle 15.10.2016‒14.10.2018.

​KTT Kirsi Lainema on monipuolisesti verkottunut toimija, ja hänen toimintansa tukee ja edistää erityisesti Turun kauppakorkeakoulun kansainvälisiä yhteyksiä. Laineman panos ja yhteistyöverkostot ovat keskeisiä useissa suunnitteilla olevissa kauppakorkeakoulun kansainvälistä profiilia ja toimintaa kehittävissä yhteistyöhankkeissa.

Kirsi Lainema tekee myös tutkimusyhteistyötä sekä kauppakorkeakoulun että Turun yliopiston muiden tiedekuntien tutkijoiden kanssa. Hän on aktiivinen asiantuntija ja luennoitsija johdon koulutusohjelmissa. Lainema toimii valmentajana ja kehittäjänä RealGame Business Trainingissa, joka kehittää keskijohdon ja asiantuntijoiden liiketoimintaosaamista.

Luotu 01.11.2016 | Muokattu 01.11.2016