Kansainvälisen liiketoiminnan professori Niina Nummelalle EIBA Fellows -tunnustus

12.12.2022

Turun kauppakorkeakoulun professori Niina Nummela on kutsuttu EIBA Fellows-ryhmän jäseneksi.

EIBA Fellows on ryhmä ansioituneita eurooppalaisia kansainvälisen liiketoiminnan tutkijoita. Jäsenyys edellyttää kahden nykyisen jäsenen tekemää ansioihin perustuvaa ehdotusta ja muiden jäsenten hyväksymistä äänestyksellä. Tähän mennessä neljä suomalaista kansainvälisen liiketoiminnan professoria on saanut tämän tunnustuksen; tällä hetkellä ryhmään kuuluu kaksi suomalaista professoria: Niina Nummela ja professori Rebecca Piekkari Aalto -yliopistosta.

- Mielelläni liityn tähän arvostettuun joukkoon ja katson, että se on kokonaisvaltainen tunnustus työlleni kansainvälisen liiketoiminnan tutkijana, toteaa professori Nummela.

EIBA Fellows

Luotu 12.12.2022 | Muokattu 12.12.2022