KV:n Henna Leino, Leila Hurmerinta ja Birgitta Sandberg saavat tunnustusta artikkeleistaan

22.08.2022

Journal of Services Marketing on palkinnut tutkijatohtori Henna Leinon ja yliopistotutkija Birgitta Sandbergin kansainvälisen liiketoiminnan aineesta sekä yliopistonlehtori Leila Hurmerinnan markkinoinnin aineesta tutkimusartikkelistaan “Balancing service inclusion for primary and secondary customers experiencing vulnerabilities”. Artikkelin kokoteksti on saatavilla: https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/JSM-07-2020-0305/full/html.

Artikkelin teema on samansuuntainen, kuin Sandbergin, Hurmerinnan, Leinon ja Mira Menzfeldin (Zürichin yliopisto) artikkelissa “Autonomy or security? Core value trade-offs and spillovers in servicescapes for vulnerable customers”, joka palkittiin Journal of Service Research -julkaisun parhaana erikoisnumeron artikkelina. Kokoteksti tähän artikkeliin on saatavilla: https://journals.sagepub.com/doi/full/10.1177/10946705211012472.

Luotu 22.08.2022 | Muokattu 22.08.2022