Lukemattomat lukemaan - Taitoa ja motivaatiota vastahakoisten lukijoiden lukemiseen 3-18 op

15.05.2017

Opettajankoulutuslaitoksen Sat@Oppi järjestää v. 2017-2018 esi- ja perusopetuksen opettajille suunnatun täydennyskoulutuskokonaisuuden.

​Koulutuskokonaisuus koostuu viidestä erillisestä opintokokonaisuudesta, joista opiskelija voi valita yhden tai useampia.

Sisältö:
  • Monenlaisia lukijoita - Miten saada kaikki lukemaan? 3 op
  • Lukumateriaalin valinta lukemisen mahdollistajana ja motivoijana 5 op
  • Monikulttuuristen ryhmien lukeminen, lukumateriaalit ja kirjallisuus 3 op
  • Toiminnallisia ja osallistavia menetelmiä lukemiseen ja lukemisen motivointiin 3 op
  • Toiminnallisia ja osallistavia menetelmiä luetun käsittelyyn ja tulkintaan 4 op

Koulutus on Opetushallituksen rahoittamaa opetustoimen henkilöstökoulutusta ja se on osallistujille maksuton (mahdollisia sijais-, matka-, majoitus- ja ateriakuluja ei korvata).

Jokaisen opintokokonaisuuteen valitaan vähintään 16 ja enintään 18 kohderyhmän mukaista hakijaa ilmoittautumisjärjestyksessä.

Luotu 15.05.2017 | Muokattu 14.11.2018