Maksuton Tunteet Yrityskaupoissa -seminaari 1.9.2016

25.05.2016

emomavaaka.png

Turun kauppakorkeakoulun TEKES-rahoitteinen EmoMA-projekti järjestää 1.9.2016 maksuttoman 'Tunteet Yrityskaupoissa’ -seminaarin. Seminaari pidetään Espoossa, Innopoli 2:ssa, klo 14–17.

Seminaari herättelee ajatuksia ja uusia ideoita siitä, miten ja miksi tunteet voidaan ottaa huomioon yrityskauppojen aikana. Seminaarissa keskustellaan tunteiden lisäksi esimerkiksi yrityksen identiteetistä ja uskomuksista.

Puhujina mm. professori Niina Nummela (Turun kauppakorkeakoulu), projektikoordinaattori Melanie Hassett (Turun kauppakorkeakoulu), Ari Pajunen ja Päivi Puntila (Trimble), sekä Satu Teerikangas (Metropolia Ammattikorkeakoulu, University College London). Mukana myös yllätysvieras, jolla on käytännön kokemusta lukuisista yrityskaupoista.

Seminaarista on hyötyä etenkin yrityskauppoja tekevien tai niistä kiinnostuneiden yritysten edustajille. Tervetulleita ovat myös yrityskauppoja työssään muulla tavalla kohtaavat ammattilaiset, median edustajat ja kaikki muut aiheesta kiinnostuneet.

Lisätietoja, alustavan aikataulun ja ilmoittautumislomakkeen löydät seminaarin verkkosivulta. Varaa pian paikkasi! Ilmoittautuminen 17.6.2016 mennessä.
Luotu 25.05.2016 | Muokattu 26.05.2016