Master's Degree Programme in Futures Studies -maisteriohjelman hakuaika on avoinna!

01.12.2016

Asiantuntijaksi vaativiin ennakointitehtäviin?

Maisteriohjelmamme ”Master’s Degree Programme in Futures Studies” on ainut tulevaisuudentutkimuksen maisteriohjelma Suomessa. Kaksivuotinen ohjelma kouluttaa opiskelijoista tulevaisuusajattelun asiantuntijoita. Opiskelijat saavat opintojensa aikana monipuolisia työkaluja, joiden avulla he voivat tuoda tulevaisuusajattelua osaksi yritysten ja yhteisöjen toimintaa. Tulevaisuudentutkijat työllistyvät esimerkiksi erilaisiin tutkimuslaitoksiin, valtionhallintoon ja yrityksiin, tai he voivat toimia itsenäisinä yrittäjinä ja konsultteina.

Maisteriohjelma on erinomainen mahdollisuus jatkaa opintoja mm. kandidaatin ja tradenomin tutkinnon jälkeen. Lisätietoja sisäänpääsy- ja tutkintovaatimuksista löydät nettisivuiltamme: www.utu.fi/ffrc/masters

Tulevaisuudentutkimuksen ohjelma on kansainvälinen ja opetus on kokonaan englannin kielellä. Valmistuvat opiskelijat saavat filosofian maisterin tutkinnon (Master of Arts).

Hakuaika ohjelmaan on 1.12.2017–31.1.2018.

Luotu 01.12.2016 | Muokattu 05.01.2018