Melanie Hassettille Senior Fellow -nimike

02.02.2017

KTT Melanie Hassett on nimetty Turun kauppakorkeakouluun vanhemmaksi asiantuntijaksi ajalle 1.1.2017–31.12.2018. Hänen erityisalaansa ovat kansainvälistymisstrategiat, sekä erityisesti M&A –prosessien jälkeen tapahtuva sosiaaliskulttuurinen integraatio. Hassett on valmistunut kauppatieteiden tohtoriksi Turun kauppakorkeakoulusta vuonna 2010 pääaineenaan kansainvälinen liiketoiminta. Hän toimii tällä hetkellä Sheffieldin yliopistossa Iso-Britanniassa kansainvälisen liiketoiminnan lehtorina. Ennen siirtymistään Sheffieldin ylipistoon Hassett työskenteli Turun kauppakorkeakoulussa erilaisissa tutkimus- ja opetustehtävissä vuodesta 2004 lähtien, jolloin hän valmistui kauppatieteiden maisteriksi pääaineenaan kansainvälinen liiketoiminta. Hassettin osaamisalue soveltuu erityisen hyvin kansainvälisen liiketoiminnan tutkimuksen painopistealueille ja nimekkeen myöntämisellä on tarkoituksena pitää hänen sidoksensa Turun kauppakorkeakouluun kiinteänä.
Luotu 02.02.2017 | Muokattu 02.02.2017