Michel Potésta Turun kauppakorkeakoulun Senior Fellow

16.12.2013

​Professori Michel Poté on nimitetty Turun kauppakorkeakouluun vanhemmaksi asiantuntijaksi ajalle 1.1.2014‒31.12.2015.

Michel Potén yhteistyö kauppakorkeakoulun johtamiskoulutusyksikkö TSE exen kanssa on tiivistä. Poté on kauppakorkeakoulun eMBA Turku -ohjelman Intercultural Communication and Management -teeman vastuuprofessori, ja hän toimii kouluttajana myös muissa kulttuurienväliseen kommunikaatioon ja johtamiseen liittyvissä sessioissa eMBA-ohjelmassa ja muissa johtamiskoulutusohjelmissa. Turun kauppakorkeakoulussa Poté on opettanut myös kansainvälisen liiketoiminnan ja johtamisen ja organisoinnin kurssia Culture and International Negotiations.

Poté on vuodesta 2010 saakka toiminut eMBA-ohjelman kansainvälisenä neuvonantajana. Potén asiantuntemus kauppakorkeakoulujen toiminnan ja laadun kehittäjänä ympäri maailmaa on laajaa: Poté on muun muassa tehnyt lukuisia EFMD:n (European Foundation for Management Development) EPAS-akkreditointiin liittyviä vertaisarviointeja. Michel Poté toiminut muun muassa ESSCA:n (Ecole Supérieure des Sciences Economiques et Commerciales d’Angers) ja Normandy School of Managementin dekaanina.

‒ Professori Michel Potén kiinnittäminen Turun kauppakorkeakouluun Senior Fellow -nimikkeellä on erinomainen lisä koulun kansainvälistymiskehityksessä, sanoo kauppakorkeakoulun johtaja Markus Granlund.

Michel Poté nimitettiin keväällä 2013 Turun kauppakorkeakoulun neuvottelukunnan jäseneksi.

Luotu 16.12.2013 | Muokattu 09.07.2021