Monitori 2012 -seminaari nostaa asiakkaan terveys- ja hyvinvointialan palvelutuotannon keskiöön

17.12.2012

Turun yliopisto, Turun ammattikorkeakoulu ja Turku Science Park Oy järjestävät 23.4. terveys- ja hyvinvointisektorin sekä tietotekniikan rajapintaan sijoittuvan Monitori 2012 -seminaarin teemalla uudet markkinat ja asiakkaat.

​Seminaari järjestetään maanantaina 23.4. ICT-talon (Joukahaisenkatu 3‒5, 20520 Turku) Beta-luentosalissa kello 12.15‒16.15. Maksuton tilaisuus on avoin kaikille kiinnostuneille.

Asiakaslähtöisyys ja asiakkaan ymmärtäminen ovat nousseet keskeisiksi teemoiksi terveys- ja hyvinvointipalveluissa. Monitori-seminaarissa keskitytään asiakkaan huomioimiseen aktiivisena toimijana.

‒ Asiakaslähtöisyys vaatii palvelujen tuottajalta uudenlaista, vahvaa näkemystä. Seminaarissa tarkastellaan muun muassa sitä, miten teknologian avulla voidaan tukea asiakasta mahdollisuuksissa vaikuttaa omaan hoitoon ja valita eri vaihtoehtoja, järjestäjät kertovat.

Avaruustekniikka avuksi omaehtoiseen asiointiin?

Seminaarin ohjelmassa kuullaan esimerkkejä terveys- ja hyvinvointisektorin ja tietotekniikan rajapinnoilta. Päivän puheenvuoroissa kerrotaan muun muassa, mitä rajaton Eurooppa tarkoittaa potilaiden näkökulmasta sekä miten avaruudessa käytettäväksi tarkoitettu tekniikka avaa uusia mahdollisuuksia asiakkaan omaehtoiseen terveysasiointiin.

Monitori-seminaari järjestetään seitsemättä kertaa Turun yliopiston, Turun ammattikorkeakoulun ja Turku Science Park Oy:n yhteistyönä. Seminaarissa puhetta johtaa tietojärjestelmätieteen professori Reima Suomi Turun yliopiston kauppakorkeakoulusta.
Luotu 17.12.2012 | Muokattu 29.10.2020