Multilingual in Business 2021 -diplomi Lari Mutaselle

27.09.2021

Vuoden 2021 Multilingual in Business -diplomi  on myönnetty kansainvälisen liiketoiminnan pääaineopiskelija Lari Mutaselle.

Kieli- ja viestintäopintojen keskuksen liikeviestinnän opettajat ovat Euroopan kielten päivänä 26.9. perinteisesti palkinneet kieli- ja viestintäopinnoissaan erityisen ansioituneita kauppatieteiden opiskelijoita.

Euroopan kielten päivä järjestettiin Euroopan neuvoston aloitteesta ensimmäisen kerran vuonna 2001, joten tänä vuonna juhlistetaan Euroopan kielellistä moninaisuutta monin tapahtumin jo 20. kerran.

Vuoden 2021 Multilingual in Business -diplomi  on myönnetty kansainvälisen liiketoiminnan pääaineopiskelija Lari Mutaselle. Kriteereinä ovat kieli- ja viestintäopintojen monipuolisuus, määrä ja laatu. Lisäksi diplomin saajalle on ominaista positiivinen asenne ja aktiivinen ote kielten opiskelussa.

Lari Mutanen on opiskellut Turun kauppakorkeakoulussa kotimaisten kielten lisäksi englantia, venäjää ja ranskaa tähän mennessä 83 op. Hän on ollut erityisen kiinnostunut venäjän kielestä, jonka opinnot hän on aloittanut alkeista. Hän on lisäksi suorittanut Monikielisen liikeviestinnän opintokokonaisuuden.

Luotu 27.09.2021 | Muokattu 27.09.2021