Neuvottelukunta antoi ensimmäisen kannanottonsa

01.03.2018

Oikeustieteellisen tiedekunnan neuvottelukunnan vuoden työskentely on tuottanut ensimmäisen kannanoton. Jo työnsä alkuvaiheessa neuvottelukunta kiinnitti päähuomionsa tiedekunnan perus- ja jatkokoulutukseen.

​Neuvottelukunta on kokoontunut ja kuullut tiedekunnan dekaania Jussi Tapania ja perustutkintokoulutuksesta vastaavaa varadekaania Janne Salmista sekä Oikeustieteen ylioppilaiden yhdistys Lex ry:n edustajaa Jarno Piltosta. Saamansa aineiston ja käytyjen keskustelujen sekä neuvottelukunnan jäsenten omien kokemusten pohjalta neuvottelukunta esittää joitakin näkemyksiä tiedekunnan tarjoaman koulutuksen nykytilasta ja kehittämisestä, erityisesti yhteiskunnan ja työelämän tarpeita ajatellen. Tämä neuvottelukunnan hyväksymä ensimmäinen kannanotto keskittyy perustutkintojen tavoitteita, sisältöä ja rakennetta koskeviin kysymyksiin.

Lue neuvottelukunnan perustutkintokoulutusta koskeva kannanotto kokonaisuudessaan.
Luotu 01.03.2018 | Muokattu 01.03.2018