Neuvottelukunta kokoontui 22.8.

25.08.2017

Oikeustieteellisen tiedekunnan neuvottelukunta kokoontui 22.8. keskustelemaan perustutkintokoulutuksesta ja sen kehittämisestä.

​Tilaisuus alkoi dekaani Jussi Tapanin ajankohtaiskatsauksella. Varadekaani Janne Salminen esitteli neuvottelukunnan jäsenille tutkintorakenteen kehittämistyötä ja syyslukukaudella 2016 voimaan astuneita uudistuksia. Myös Lex ry:n edustaja Jarno Piltonen osallistui tilaisuuteen. Hän valaisi opiskelijoiden näkökulmasta perustutkintokoulutuksen kehittämiskohteita.

- Kokouksessa käytiin rakentavan kriittistä ja eteenpäin katsovaa keskustelua, kertoi dekaani Jussi Tapani kokouksen jälkeen. Neuvottelukunta päätti, että se tukee kaksivuotisten opetussuunnitelmien valmistelutyötä laatimalla tiiviit linjaukset, joita voidaan hyödyntää valmistelutyössä.

Luotu 25.08.2017 | Muokattu 25.08.2017