Oikeustieteellinen tiedekunta uusi sopimuksen Louisvillen yliopiston kanssa

25.04.2017

Oikeustieteellisen tiedekunnan kunniatohtori, professori John Cross vieraili tiedekunnassa maaliskuussa. Vierailun aikana tiedekunta ja University of Loisville Louis D. Brandeis School of Law allekirjoittivat kolmivuotisen vaihtosopimuksen. Kevään 2017 stipendiaatti Justin Walker opettaa tiedekunnassa 24.-28.4.2017.

​Sopimuksen allekirjoitusta juhlistamassa vasemmalta Juha Lavapuro, Tuomas Mylly, Jussi Tapani, John Cross sekä Ulla-Maija Mylly.

​Vaihtosopimus kattaa henkilökunta- ja opettajavaihdot.  Keväällä 2017 Louisvillen stipendiaattina vierailee apulaisprofessori Justin Walker. Viikon mittaisen vierailun aikana Walker opettaa Turku Law School opintojaksonMore or Less Constitutional": What A Single Case Reveals About The U.S. Constitution's

Louis D. Brandeis School of Law (Kentucky, USA) ja oikeustieteellinen tiedekunta aloittivat yhteistyön 1990-luvulla. Tiedekunnan pitkäaikainen yhteistyökumppani sekä oikeustieteellisen tiedekunnan kunniatohtori Professori John Cross vierailee tiedekunnassa vuosittain.

Lisätietoa vaihtosopimuksesta: Riikka Matikainen p. 02 333 6307.

Teksti ja kuva: Riikka Matikainen

Luotu 25.04.2017 | Muokattu 25.04.2017