Oikeustieteellisen tiedekunnan tutkijoita vieraileviksi professoreiksi Iso-Britanniaan ja Italiaan

14.12.2020

Faculty of Arts & Social Sciences (FASS), The Open University Iso-Britanniassa on nimittänyt professori Anne Alvesalo-Kuusen vierailevaksi professoriksi ajalle 1.11.2020–31.10.2022. Italialainen LUISS-yliopisto puolestaan on kutsunut tutkijatohtori Dhanay Cadillo Chandlerin vierailevaksi professoriksi keväällä 2021.

Vierailevana professorina Anne Alvesalo-Kuusella on mahdollisuus tehdä yhteistyötä Lakitutka-tutkimusinfrastruktuuriin liittyen. Tarkoituksena on myös tehdä yhteistyötä ajankohtaisilla kriminologian aloilla sekä avoimen oppimisen metodeissa, josta hyvänä esimerkkinä on DigiCampus-hanke

Dhanay Cadillo Chandler tulee vierailevana professorina LUISS-yliopistossa hyödyntämään osaamistaan muun muassa biotaloudesta, yritysten sosiaalisesta vastuusta, kestävästä kehityksestä ja lääkekehitysinnovaatioista opettamalla sekä maisteri- että tohtorivaiheen opiskelijoita.  Tarkoituksena on myös kehittää edelleen tutkimusyhteistyötä yhteisten rahoitushakujen ja mahdollisesti artikkelien muodossa.

Lisätietoja:

Luotu 14.12.2020 | Muokattu 14.12.2020