OKM:n yliopistovierailujen sarja päättyi Turun yliopistoon

13.06.2013

Opetus- ja kulttuuriministeriön seitsenhenkinen edustajisto tapasi ylijohtaja Hannu Sirénin johdolla yliopiston johtoa, henkilökuntaa, opiskelijoita ja eri sidosryhmien edustajia.

​Opetus- ja kulttuuriministeriön kevään yliopistovierailujen sarjaan kuulunut vierailupäivä järjestettiin Turun yliopistossa keskiviikkona 12.6.

Vierailun aikana käytyjen keskustelujen teemoina olivat yliopiston strategisen johtamisen lisäksi eri toimijoiden välinen vuorovaikutus, rakenteiden kehittäminen, toiminnan laatu sekä henkilöstön ja opiskelijoiden hyvinvointi.

Ministeriön edustajille esiteltiin muun muassa yliopiston strategian näkymistä toiminnassa.

Vierailu kuului opetus- ja kulttuuriministeriön yliopistovierailujen sarjaan, jonka tavoitteena on lisätä ministeriön tietämystä korkeakoulukentästä. Vierailuissa ei ole kyse yliopistojen arvioinnista.

Opetus- ja kulttuuriministeriöstä vierailuun osallistuivat ylijohtaja Hannu Sirénin lisäksi johtajat Riitta Maijala ja Ari Saarninen sekä opetusneuvokset Jorma Karhu, Maarit Palonen, Tomi Halonen ja Petri Haltia.

TK

Luotu 13.06.2013 | Muokattu 13.06.2013