Oletko opiskellut Tulevaisuudentutkimuksen Verkostoakatemiassa? Vastaa kyselyyn ja voita kirjapalkintoja.

23.09.2020

Tulevaisuudentutkimuksen Verkostoakatemia (TVA) on valtakunnallinen yliopistojen tulevaisuudentutkimuksen opetus- ja tutkimusverkosto, joka on tarjonnut tulevaisuusopintoja vuodesta 1998 lähtien.

Mukana TVA:ssa on tällä hetkellä yhdeksän kotimaista yliopistoa. Verkostoa koordinoidaan Turun yliopiston Tulevaisuuden tutkimuskeskuksessa.

TVA:ssa on syksyn 2020 aikana käynnissä laaja opetuksen uudistamistyö. Työn tueksi kaipaamme opinnoissa vuosien saatossa mukana olleiden arvokasta näkemystä verkoston tarjoamasta opetuksesta ja sen tulevaisuudesta.

Kysely on avoinna 23.–30.9. välisenä aikana. Jos haluat osallistua kirja-arvontaan, ilmoita lopuksi yhteystietosi. Arvomme 5 kpl kirjapalkintoja kyselyyn osallistuneiden kesken.

> Klikkaa tästä kyselyyn

Kiitos avustasi!