OPINTOMATKA BISKOPS-ARNÖHÖN

22.09.2014

Taukoviikolla eli viikolla 43 järjestetään taas perinteinen opintomatka Ruotsiin Biskops-Arnöhön!

Reissun kokonaiskesto on su-su eli lähtö illalla 19.10 ja paluu 26.10. Kurssista saa 2 opintopistettä, ja sen päätteeksi kirjoitetaan lyhyt raportti. Koko reissun hinnaksi opiskelijalle tulee yhteensä korkeintaan 150 € (tarkentuu myöhemmin), johon sisältyy kaikki matkat, ruuat, majoitus sekä retket ja vierailut.

Matkan ohjelmaan kuuluu Ruotsin kulttuuriin tutustumista sekä mielenkiintoisia luentoja, tarkempi ohjelma selviää lähempänä matkaa. Luvassa on myös erilaisia kivoja retkiä mm. Uppsalaan ja pikkukaupunki Sigtunaan.

Mukaan matkalle on lähdössä opiskelijoita Turun lisäksi Joensuusta ja Jyväskylästä, joten tämä on oiva mahdollisuus tutustua myös muihin ruotsinopiskelijoihin eri yliopistoista!

Tartu nyt tilaisuuteen, sillä reissua ei välttämättä järjestetä enää ensi vuonna. Mukaan mahtuu meiltä Turusta ainakin 8 opiskelijaa.

Tässä vielä Biskops-Arnön Nordens Folkhögskolanin nettisivut:  http://www.biskops-arn.se/

Luotu 22.09.2014 | Muokattu 26.07.2021