Opiskelija, hae Turun yliopiston bloggaajaksi

14.09.2015

Millaista on todellinen opiskelijan arki? Turun yliopisto etsii bloggaajia kertomaan opiskelijaelämästä omin sanoin. Palkkioksi saat iPadin – ja arvokasta työkokemusta.

​Onko arkesi täynnä hauskoja sattumuksia? Eroaako yliopisto-opiskelu täysin lukiosta? Millainen Turun yliopisto on opiskelupaikkana? Mitä suunnitelmia sinulla on valmistumisen jälkeen?

Tositarinoita Turun yliopistosta -blogiin haetaan seitsemää kirjoittajaa. Voit kertoa kokemuksistasi sanoin, kuvin ja videoin. Blogi on suunnattu erityisesti yliopisto-opinnoista kiinnostuneille ja hakemista suunnitteleville nuorille.

Koulutamme kaikki bloggaajat tehtävään ja he saavat työtodistukset. Koulutus pitää sisällään opastuksen valokuvaukseen, videokuvaukseen ja verkkokirjoittamiseen.

Jos kiinnostuit, tule koekuvauksiin lähettämään terveisesi Turun yliopistosta. Koekuvauksia järjestetään tiistaina 22.9.2015 klo 11–15 Feeniks-kirjaston aulassa ja torstaina 24.9.2015 klo 11–15 kauppakorkeakoulun aulassa. Paikan päälle voi tulla huikkaamaan videoterveiset, vaikkei haluaisikaan hakea bloggaajaksi.

JV
Kuva: Hanna Oksanen