Osaamista kulttuurisesti moninaiseen kouluun ja päiväkotiin 3-14 op

26.05.2016

Opettajankoulutuslaitoksen Sat@Oppi järjestää yhteistyössä opettajan-koulutuslaitoksen Rauman ja Turun yksiköiden kanssa perusopetuksen ja varhaiskasvatuksen opettajille suunnatut 3-14 opintopisteen täydennys-koulutuskokonaisuudet.

​Koulutukset järjestetään saman sisältöisinä Turussa ja Raumalla. 14 opintopisteen kokonaisuuden voi suorittaa myös osissa valitsemalla ne osiot kolmesta, jotka parhaiten tukevat omaa työnkuvaa.

Sisältö:

1. Suomi toisena kielenä -opetuksen perusteet 6 op
  2. S2-oppilas eri oppiaineiden oppitunnilla 3 op
  3. Maahanmuuttajataustainen lapsi varhaiskasvatuksessa 5 op

Koulutus on Opetushallituksen rahoittamaa opetustoimen henkilöstökoulutusta ja se on osallistujille maksuton (mahdollisia matka-, majoitus-, ateria- ja sijaiskuluja ei korvata).

Jokaiseen opintojaksoon valitaan vähintään 18 ja enintään 25 kohderyhmän mukaista hakijaa ilmoittautumisjärjestyksessä.

Koulutukseen ilmoittautuminen on nyt käynnissä!

Lisätietoja opetussuunnitelmasta ja ilmoittautumisesta

Luotu 26.05.2016 | Muokattu 14.11.2018