Osallistu Falling Walls Lab Turku -tutkijakilpailuun ‒ kolme parasta pääsee Berliiniin

24.04.2014

Turun yliopisto, Åbo Akademi ja Falling Walls Foundation järjestävät 11.8.2014 Sibelius-museossa kansainvälisen Falling Walls Lab -karsinnan ensimmäistä kertaa Pohjoismaissa ja Baltiassa. Hae mukaan 15.7. mennessä ‒ karsinnan parhaat pääsevät kansainväliseen finaaliin Berliinissä marraskuussa.

Falling Walls Lab Turku järjestetään 11.8.2014 Sibelius-museossa. Haku on käynnissä ja jatkuu 15.7.2014 saakka.

Ympäri maailmaa järjestettävät Labit toimivat esikarsintoina, joiden parhaat saavat mahdollisuuden osallistua finaaliin marraskuussa Berliinissä muurin murtumisen vuosipäivänä vuosittain järjestettävässä Falling Walls -konferenssissa.

Turun karsinnasta Berliinin finaaliin pääsee kolme voittajaa. Voittajien matka- ja majoituskulut korvataan ja he saavat mahdollisuuden osallistua 9.11. Falling Walls -konferenssiin. Berliinin finaalin voittajat pääsevät esiintymään konferenssissa.

Osallistuminen tarjoaa kansainvälisiä verkostoja

‒ Falling Walls Lab on nuorille, lahjakkaille tutkijoille erinomainen mahdollisuus verkostoitua ja kohdata merkittävien tutkimuslaitosten edustajia. Tällainen mahdollisuus saattaa avata lahjakkaalle tutkijalle loistavan kansainvälisen työuran. Turun Labistä Berliiniin pääsee kolme voittajaa: se on kaksi enemmän kuin pääsääntöisesti Qualifying Labeissä, kertooTurun karsinnan koordinaattori Anna Haapalainen, joka pääsi viime vuonna Berliiniin osallistumaan Falling Walls Lab -finaaliin.

Falling Walls Lab Turku -karsinnan järjestävät Turun yliopisto ja Åbo Akademi yhteistyössä Falling Walls Foundationin kanssa. Järjestelyistä vastaa Aboagora-symposiumin järjestelytoimikunta.

Lisää aiheesta:

>> Katso video vuoden 2013 Berliinin finaalin kohokohdista
>> Tutustu Falling Walls Lab -konseptiin ja Falling Walls Foundation -säätiöön osoitteessa www.falling-walls.com
>> Falling Walls Lab Turku (Hiiskuttua-verkkolehti 7.4.2014)

Luotu 24.04.2014 | Muokattu 20.07.2021