Osallistu #NewAtUTU-kuvakisaan

24.08.2015

Kuvaa itsellesi uusi asia tai paikka Turun yliopiston kampuksella ja osallistu kilpailuun 24.8.–25.9.2015. Lisää kuva Twitteriin tai Instagramiin hashtagilla #NewAtUTU. Kaikkien osallistuneiden kesken arvotaan yliopiston tuotepaketteja.

​Löysitkö kampukselta uuden lempipaikan? Tai tutustuitko toisen alan opiskelijaan? Ikuista tilanne ja osallistu #NewAtUTU-kuvakilpailuun.

Kilpailun päätyttyä arvomme kaikkien osallistuneiden kesken kolme yliopiston tuotepakettia, jotka sisältävät kangaskassin, mukin, muistikirjan ja kynän. Lisäksi yksi osallistuja palkitaan jo ylioppilaskunnan TYYlikäs Avaus -iltajuhlassa 3.9.2015.

Kilpailun järjestää Turun yliopiston ylioppilaskunta (TYY) ja Turun yliopisto.

Ohjeet:

1. Osallistu kisaan julkaisemalla kuva Instagramissa tai Twitterissä 24.8.–25.9.2015.
2. Lisää kuvan yhteyteen hashtag #NewAtUTU.

Säännöt:

#NewAtUTU-kuvakisaan voi osallistua 24.8.–25.9.2015. välisenä aikana. Turun yliopisto tai TYY voi julkaista kilpailuun osallistuneita kuvia sosiaalisen median kanavissaan (Instagram, Twitter, Facebook), mutta kuvan yhteydessä ilmoitetaan kuvaajan nimimerkki. TYY tai Turun yliopisto ei omista oikeuksia kilpailuun osallistuviin kuviin.

Aiheeseen liittyen

Teksti: Jenni Valta