Palautepäivässä palkittiin vuoden opettaja, vuoden opintojakso ja vuoden opiskelija

22.06.2017

Hoitotieteen laitoksen opiskelijoiden ja henkilökunnan yhteinen palautepäivä järjestettiin 11.5.2017.

Vuoden 2017 hoitotieteen opiskelija Iida-Sofia Simojoki

​Vuoden hoitotieteen opiskelija 2017 -palkinnon sai Iida-Sofia Simojoki. Palkinnon ojensi professori Sanna Salanterä.

Turun yliopiston hoitotieteen laitoksen jokakeväisessä palautepäivässä 11.5.2017 pohdittiin yhdessä opiskelijoiden kanssa miten kehittää opetusta ja toimintaa laitoksellamme.

Hoitotieteen ainejärjestö Adaptus ry palkitsi palautepäivän yhteydessä vuoden 2017 opettajana dosentti Anna Axelinin. Vuoden opintojakso palkinto myönnettiin opintojaksolle "Ohjaus ja oppiminen hoitotyössä" ja palkintoa olivat vastaanottamassa dosentti Leena Salminen yhdessä tohtorikoulutettava Camilla Strandell-Laineen kanssa. Lisäksi Iida-Sofia Simojoki palkittiin laitoksen toimesta hoitotieteen vuoden opiskelijana.

Onnittelut kaikille ja kiitos mukavasta päivästä rakentavan keskustelun parissa!

Luotu 22.06.2017 | Muokattu 22.06.2017