PGE:n kurssihaku syyslukukaudeksi

26.03.2014

EHDOTUKSET FACULTY OF MEDICINE POSTGRADUATE EDUCATION UNIT -YKSIKÖN JÄRJESTÄMIKSI KURSSEIKSI SYYSLUKUKAUDELLA 2014

​Faculty of Medicine Postgraduate Education Unit -yksikkö (PGE) pyytää toimittamaan ehdotuksia syyslukukaudella 2014 järjestettävään tohtorikoulutukseen, erikoislääkäri- tai erikoishammaslääkärikoulutukseen ja täydennyskoulutukseen tarkoitetuista kursseista, seminaareista tai symposiumeista. Koulutuksen tulee olla avointa kaikille tiedekunnan jatko-opiskelijoille.

Oppiaineet voivat hakea rahoitusta tästä PGE-kurssirahoituksesta. Tutkimusohjelmille ja tohtoriohjelmille on osoitettu rahoitus PGE -budjetissa ja sitä rahaa tulee ensisijaisesti käyttää kurssien ja koulutuksen järjestämiseen.

Ehdotukset on toimitettava viimeistään KESKIVIIKKONA 30.4.2014 mennessä osoitteella Anne Johansson, Lääketieteellinen tiedekunta/PGE, Medisiina 1. kerros, Info-piste, Kiinamyllynkatu 10, 20520 Turku,  tai sähköpostitse: amjohan@utu.fi
Luotu 26.03.2014 | Muokattu 26.03.2014