Publiikki - Public Graduation Ceremony 25.4.2014

24.09.2013

Seuraava publiikki, eli julkinen valmistumistilaisuus järjestetään 25.4.2014 klo 14 Turun Akatemiatalolla (Rothoviuksenkatu 2) . Tilaisuuteen kutsutaan kaikki 25.11.2013-25.4.2014 välisenä aikana valmistuneet/valmistuvat filosofian maisterit ja diplomi-insinöörit. Kukin valmistunut voi kutsua tilaisuuteen enintään kolme vierasta. Valmistuneille lähetetään/annetaan kutsu. Next public graduation ceremony will be organized on the 25th of April 2014 at 14 in Turun Akatemiatalo (address Rothoviuksenkatu 2). All students having graduated or graduating for Master of Science between 25.11.2013-25.4.2014 are invited to the ceremony. An invitation will be given along with the degree certificate or will be sent to graduates.

​Akatemiatalo

Tilaisuuden ohjelma koostuu puheista ja musiikkiesityksistä. Valmistuneille jaetaan myös pieni muistolahja. Tilaisuus kestää osallistujamäärästä riippuen noin 1-1½ tuntia.

KÄYTÄNNÖN OHJEITA PUBLIIKKIIN OSALLISTUVALLE

Paikalle on saavuttava ajoissa. Akatemiatalon ulko-ovet suljetaan kello 14.00 ja sen jälkeen ei päästetä enää myöhästyneitä sisään.
Tilaisuuden ohjelma alkaa valmistuneiden kulkueella, joka järjestäytyy aulassa opintopäällikön johdolla. Valmistuneet maisterit ja diplomi-insinöörit jäävät aulaan tätä varten. Vieraat voivat mennä salin puolelle istumaan ja odottamaan tilaisuuden alkamista.

Tilaisuudesta otetaan yliopiston viestinnän toimesta valokuvia ja ne ovat poimittavissa tiedekunnan www-sivun ajankohtaista sivulta  tilaisuuden jälkeen heti kun ne valmistuvat. Itse tilaisuus halutaan rauhoittaa valokuvaamiselta ja kuvia voi ottaa vain istumapaikoilta lukuun ottamatta ryhmäkuvatilannetta. Tilaisuuden pukukoodi on tumma puku.

---------------------
The program consists of speeches (mainly in Finnish) and music. Each graduate will be given a small gift. The duration of the ceremony is 1-1,5 hours depending on the number of participants.

PRACTICAL INSTRUCTIONS FOR THE GRADUATES
The front doors of the Akatemiantalo are closed at 14.00 o'clock, so you have to arrive on time. Belated will not be let in.

The program begins with parade of the graduates.  Therefore, the graduates will stay at  the entrance hall while the guests may go in to sit and wait for the beginning of the ceremony.

Photographs are taken by the university and they can be picked from the websites of the Faculty after the occasion as soon as they are ready. During the ceremony pictures can be taken only from the seats except when the picture of all graduates together is taken.

Dress code is dark suit.
Luotu 24.09.2013 | Muokattu 07.07.2021