Saksalainen maisteriopiskelija Sara Kohler tutustumassa hoitotieteen laitokseen

20.04.2018

​Kuvassa hoitotieteen laitokselta Laura-Maria Peltonen (vas.) ja professori, laitoksen johtaja Helena Leino-Kilpi (oik.) yhdessä Sara Kohlerin (kesk.) kanssa.

​Sveitsissä St. Gallenissa hoitotieteen maisteriksi opiskeleva, saksalainen Sara Kohler vierailee Turun yliopiston hoitotieteen laitoksella 7.-29.4.2018. Hän viettää kolme viikkoa Suomessa osana opintoihinsa kuuluvaa harjoittelua.

Sara Kohler on osallistunut useille laitoksen englanninkielisille opintojaksoille, tavannut laitoksen henkilökuntaa ja opiskelijoita ja luennoinut tohtorikoulutettaville. Ohjelmaan sisältyy myös sairaalassa vierailua ja kaupunkikierroksia niin Turussa kuin Helsingissäkin. Lisäksi Sara Kohler on päässyt mukaan laitoksen henkilökunnan vapaa-ajan aktiviteetteihin.

Sara Kohler luennoimassa hoitotieteen laitoksen tohtorikoulutettaville.

Luotu 20.04.2018 | Muokattu 20.04.2018