Selvitä kuka patentoi tutkimusalallasi ja hanki etumatkaa tutkimustyöhösi – Teqmine Patent Similarity -webinaari 9.5.

26.04.2019

Turun yliopisto pilotoi kotimaista Teqmine Patent Similarity -patenttitietokantaa vuoden 2019 ajan. Kaikilla yliopistolaisilla on vapaa pääsy tietokantaan omilla UTU-tunnuksilla Haka-kertatunnistautumisen kautta.

​Torstaina 9.5. klo 14–15 on tarjolla kaikille avoin englanninkielinen Patent Information and Search for University Researchers -käyttäjäwebinaari, jossa Teqminen Hannes Toivanen esittelee Teqmine Patent Similarityn työkaluna tutkimusrahoitushakemusten laatimisessa, akateemisten ja yritysmaailman yhteistyökumppaneiden löytämisessä sekä omien tutkimustulosten pitchaamisessa rahoittajille.

Webinaarin aika: Torstai 9.5. klo 14.00–15.00

Ohjelma ja webinaarin sisällöt:

• Patenttihaku Teqmine-tietokannassa
  • Hakutulosten filtteröinti ja arviointi
  • Graafien laatiminen ja lataaminen esim. tutkimusrahoitushakemusta varten
  • Oman patenttiseurannan käynnistäminen
  • Omien tutkimustulosten hyödynnettävyyden varhaisen vaiheen arviointi
  • Teqmine-tietokanta apuna rahoitushakemuksen laatimisessa
  • Teqmine-tietokanta apuna työpaikkojen ja hyödyntäjäyritysten löytämisessä

Webinaari sopii sekä Teqmine-tilin jo omaaville että kokonaan uusille Turun yliopiston käyttäjille.

Ilmoittautuminen 7.5. mennessä: https://teqmine.com/events/webinar_may2019/
Saat ilmoittautumisesta sähköpostiisi vahvistuksen ja linkin webinaariin.

Tervetuloa!

Lisätietoa:
Informaatikko Anna Salmi, Turun yliopiston kirjasto, 050 353 4930, anmesa [at] utu.fi.

Luotu 26.04.2019 | Muokattu 27.05.2019