​Seuraa tiedotustilaisuutta 28.3. positiivisen rakennemuutoksen tukitoimenpiteistä Turussa

27.03.2017

Tilaisuudessa käsitellään tekniikan alan diplomi-insinöörikoulutuksen laajentamissuunnitelmia Turun yliopistossa sekä positiivisen rakennemuutoksen tukemiseksi Turussa tehtäviä toimenpiteitä.

Tiedotustilaisuudessa ovat paikalla Turun yliopiston rehtori Kalervo Väänänen, Turun yliopiston hallituksen puheenjohtaja Matti Rihko ja muiden korkeakoulujen edustajia. Turun kaupunginjohtaja Aleksi Randell kertoo positiivisen rakennemuutoksen toimenpiteistä Turussa.

Alueen rakennemuutoksen veturiyritysten, Meyer Turun, Bayerin, Rolls-Roycen, Sandvikin ja Pemamekin sekä kauppakamarin johto kommentoivat koulutustarpeita ja kasvua.

>> Tiedotustilaisuuden suora verkkolähetys 28.3. klo 12 - 14

TK