Sigrid Juséliuksen Säätiöltä rahoitusta nanomateriaalien kehittämiseen syövänhoidossa

14.12.2021

Sigrid Juséliuksen Säätiö on myöntänyt varttuneen tutkijan rahoituksen viidelle tutkijalle. Turun yliopistosta rahoituksen sai MediCityn erikoistutkija Jianwei Li.

Sigrid Juséliuksen Säätiö myönsi erikoistutkija Jianwei Lille rahoituksen neljävuotiselle hankkeelle, jossa tutkitaan ja kehitetään syövänhoitoon liittyviä nanomateriaaleja. Apuraha on suuruudeltaan 700 000 euroa.

Sigrid Jusélius varttunut tutkija -toimet ovat neljävuotisia apurahoja ja tarkoitettu dosentille tai vastaavan pätevyyden saavuttaneelle itsenäiselle lääketieteen tutkijalle, jolla ei haetulle ajanjaksolle ole omaa tutkijan virkaa tai työsuhdetta.

Luotu 14.12.2021 | Muokattu 15.12.2021