Taloushallinnon verotutkinto – taloushallinnon ammattilaisten ammatillista tietovarantoa laajentava ja syventävä koulutus

23.04.2020

Kaipaatko työhösi laajempaa tai syventävää osaamista verotukseen liittyvissä asioissa? Haluatko kehittää valmiuksiasi ratkaista itsenäisesti verotusta koskevia oikeudellisia ongelmia ja tulkintakysymyksiä? Tarvitsetko ylläpitokoulutusta KLT-tutkintoosi?

Turun yliopiston oikeustieteellinen tiedekunta ja Suomen Taloushallintoliitto ry järjestävät yhteistyössä järjestyksessään jo seitsemännen Taloushallinnon verotutkinto nimisen koulutuksen verotuksen parissa jo pitkään työskenneille tai vero-osaamistaan vahvistaville taloushallinnon ammattilaisille. Koulutuksen sisällöstä vastaa oikeustieteellinen tiedekunta.

Tutkinto ei ole korkeakoulututkinto, joka antaisi pätevyyden julkiseen virkaan, vaan tutkinnoksi kutsuttu laaja täydennyskoulutuskokonaisuus. Aiempina vuosina osallistujat ovat kokeneet koulutuksen hyödylliseksi paitsi verotuksen osaamisen, myös alalla tarvittavien hyödyllisten verkostojen luomiseksi ja kasvattamiseksi.

Yksi koulutuksen vahvuuksista on sen vuorovaikutteisuus: lähiopetuspäivien yhteydessä sinulla on mahdollisuus vaihtaa kokemuksia taloushallintoalan työtavoista ja arkipäivän haasteista. Pitkäkestoinen koulutus ja tutut luennoitsijat mahdollistavat vahvan ryhmähengen syntymisen.

Kiinnostuitko?

Lisätietoja: Taloushallintoliitto ry

Ilmoittautuminen 30.6.2020 mennessä

Turun yliopiston oikeustieteellinen tiedekunta – taloushallinnon ammattilaisten ylläpitokouluttaja.

Luotu 23.04.2020 | Muokattu 11.06.2020