Tapani Paavonen vuoden dosentiksi

10.04.2015

Turun yliopistojen dosenttiyhdistys ry on nimittänyt VTT Tapani Paavosen vuoden dosentiksi.

​Paavonen on pitkän linjan opettaja ja tutkija politiikan tutkimuksen laitoksella poliittisen historian oppiaineessa. Paavonen on suomalaisen Eurooppa-tutkimuksen uranuurtajia. Hänet on aiemmin palkittu muun muassa Eurooppa-säätiön Eurooppa-palkinnolla.

Maanantaina 13.4. kello 16.30 järjestettävässä nimitystilaisuudessa Paavonen alustaa aiheesta Integraatiopolitiikan tutkimusevidenssin ja sosiaalisen tilauksen välissä. Tilaisuus järjestetään valtio-opin rakennuksen auditoriossa Arwidssoninkadun keltaisessa puutalossa kasarmialueella. Tilaisuudessa on kahvitarjoilu ja kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita. Tilaisuuden jälkeen pidetään dosenttiyhdistyksen vuosikokous.

Luotu 10.04.2015 | Muokattu 16.04.2015