Tiedekunnan valinnaisesta kurssista vuoden opintojakso

08.09.2014

Tiedekunnan opintojakso Kansainväliset instituutiot in action on valittu Turun yliopiston vuoden 2014 opintojaksoksi.

Laura Väänänen ja ​Janne Salminen

​Opintojakso kuuluu oikeustieteen maisteriopintojen valinnaisiin opintoihin. Opintojaksolla opiskelijat tutustuivat kansainvälisiin oikeudellisiin instituutioihin ja niiden tämänhetkisiin haasteisiin ja kehitystrendeihin. Opintojakso toteutettiin opintomatkana Tukholmaan, Kööpenhaminaan, Brysseliin ja Haagiin.

Opintojakso toteutettiin yhteistyössä The European Law Students' Association ELSA Turun osaston kanssa.

Vastuuopettajina opintojaksolla olivat professori Outi Korhonen ja tutkija Janne Salminen. Opiskelijoilla, ennen kaikkea Laura Väänäsellä ja Anna Haipolalla oli erittäin tärkeä rooli jakson suunnittelussa ja toteuttamisessa.

Opintojakso on tarjolla seuraavan kerran syyslukulukukaudella 2015.
Luotu 08.09.2014 | Muokattu 08.09.2014