Tilastolliset perustaidot intensiivikurssina 12.2. - 27.4.2020

23.01.2020

Tilastolliset perustaidot 6 op -kurssilla opiskellaan tilastomenetelmien sekä empiiristen tutkimus- ja analyysimenetelmien perusasioita hyödyntäen SPSS-tilasto-ohjelmaa. Avoimena yliopisto-opetuksena järjestettävälle kurssille osallistuvat saavat ohjelman käyttöönsä kurssin ajaksi.

Intensiivikurssi järjestetään 12.2. - 27.4.2020 ja siihen sisältyy mm. verkko-opiskelua ja kolme lähiopetusviikonloppua Turun yliopistossa. Kurssille otetaan 25 osallistujaa. Ilmoittautuminen on käynnissä. Opintomaksu 90 euroa maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä.

Kurssi kuuluu kasvatustieteiden koulutukseen (aikuiskasvatustiede, erityispedagogiikka, kasvatustiede) sisältyviin yleisopintoihin. Opinnot sopivat erityisesti kasvatustieteiden tutkinto-opintoihin tähtääville ja kaikille aiheesta kiinnostuneille. Tarkemmat tiedot sisällöstä löydät opetusohjelmasta.

Kurssille osallistujien antamaa palautetta:

"Opetus ja oppimateriaalit olivat selkeitä, asiat käytiin läpi perusteellisesti ja edettiin askel askeleelta."

"Tentin tekeminen Moodlessa helpotti omaa ajankäyttöä."

"Selvisin opinnoista, jotka olivat kaukana omasta mukavuusalueestani!"

Luotu 23.01.2020 | Muokattu 23.01.2020