Top Management Forum 2013: renessanssi johtamiskulttuurin muutoksen inspiraationa

14.03.2013

Kauppakorkeakoulun johtamiskoulutus järjesti vuosittaisen Top Management Forum -seminaarin keskiviikkona 13.3.2013.

TSE exen järjestämässä tilaisuudessa nostettiin esille asioita, joita muutoksessa tarvitaan: innovatiivisuutta ja luovuutta, joka haastaa kyseenalaistamaan totutut tavat.

‒ Jotta saamme talouden uuteen nousuun, tarvitaan niin johtamiseen kuin yrityksiin uutta nostetta ‒ toisin sanoen tarvitaan renessanssia eli uudelleensyntymistä, sanoi TSE exen johtaja Kirsi Kostia.

Seminaarin ohjelmassa puhujat herättelivät kutsuvierasyleisöä miettimään, miten johtamiskulttuuria kehittämällä voidaan vapauttaa organisaatiossa piilevää osaamista ja potentiaalia.

Uusi alku? Italian kielen ja kulttuurin professori Luigi de Anna johdatteli kuulijat renessanssiin. Hän muistutti, että Italian renessanssissa palattiin monessa mielessä takaisin juurille.

Kuvat: Taru Suhonen, Antti Tarponen

Luotu 14.03.2013 | Muokattu 30.10.2020