TSE exe valitsi Biotien Timo Veromaan vuoden johtajaksi

13.03.2013

​Kauppakorkeakoulun johtamiskoulutusyksikkö nimesi 13.3.2013 järjestetyssä Top Management Forumissa vuoden johtajan ja johtamiskouluttajan. Timo Veromaa valittiin vuoden johtajaksi kauppakorkeakoulun johtamiskoulutusyksikön vuosittaisessa Top Management Forum -seminaarissa 13.3.2013.

Tunnustukset jaettiin tänä vuonna toista kertaa. Vuoden johtajan tunnustus annettiin Biotie Therapies Oyj:n toimitusjohtaja Timo Veromaalle. Valinnalla johtamiskouluttaja TSE exe haluaa korostaa johtajuuden henkeä.

‒ Timo Veromaa on huima visionääri, kyseenalaistaja ja yllättäjä. Hänellä on tuore tulokulma asioihin ja ongelmiin. Hän on kehittänyt omaa johtajuuttaan ja yrityksen toimintoja selkeästi kansainväliseen suuntaan. Hän on myös panostanut avainhenkilöiden koulutukseen ja arvostaa poikkitieteellisyyttä, perustelee TSE exen johtaja Kirsi Kostia valintaa.

Timo Veromaa sanoi pitävänsä tunnustusta palkintona paitsi edustamalleen yritykselle myös koko toimialalle.

‒ Life Science -ala työllistää Turussa 3 000 ihimstä yrityksissä ja yliopistoissa, hän muistutti.

Johtamiskoulutus on oma osaamisalueensa

Talousjohtaja Pekka Pajamo (Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Varma) nimettiin tilaisuudessa vuoden johtamiskouluttajaksi. Tunnustuksella TSE exe haluaa kiittää ja kannustaa ohjelmissaan kouluttavia entistä parempiin suorituksiin.

"Olen tämän koulun kasvatti, ja johtamiskoulutus on tapa antaa takaisin", sanoi Pekka Pajamo tunnustusta vastaanottaessaan. Kuvassa oikealla TSE exen johtaja Kirsi Kostia.

‒ Johtamiskoulutus on oma osaamisalueensa, jolla menestyminen vaatii sekä tieteellistä otetta että käytännön yrityselämän tuntemusta. Pekka Pajamo on saanut erinomaista palautetta koulutuksiimme osallistuneilta, ja hän haluaa kehittyä kouluttajana, Kirsi Kostia sanoi.

Valinnat julkistettiin keskiviikkona 13.3.2013 kauppakorkeakoululla järjestetyssä Top Management Forum -seminaarissa.

TSE exe on johdon, asiantuntijoiden ja organisaatioiden kehittäjä, joka yhdistää toiminnassaan uusimman akateemisen tutkimustiedon vahvaan käytännön yrityselämän tuntemukseen.

Luotu 13.03.2013 | Muokattu 30.10.2020