TSE exe valitsi PerkinElmer Oy:n Hanna Halmeen vuoden johtajaksi

23.04.2015

Turun kauppakorkeakoulun johtamiskoulutusyksikkö jakoi 23.4.2015 järjestetyssä Top Management Forumissa vuoden johtajan ja johtamiskouluttajan tunnustukset.

​Vuoden johtajaksi valittiin PerkinElmer Oy:n toimitusjohtaja Hanna Halme.

‒ Hanna Halme on pitkäjänteisellä henkilökohtaiseen rooliin perustuvalla työllään vaikuttanut voimakkaasti PerkinElmerin Turun yksikön – Wallac Oy:n – kannattavaan liiketoiminnan kasvuun ja menestykseen osana amerikkalalaista teknologiayritystä. Hannaa luonnehditaan helposti lähestyttäväksi, käytännönläheiseksi ja luotettavaksi esimieheksi, joka antaa suoraa ja rakentavaa palautetta tiimilleen. Hän myös sitoutunut määrätietoiseen ja pitkäjänteiseen johtajien koulutukseen ja valmennukseen, perustelee TSE exen johtaja Kirsi Lainema.

Vuoden johtamiskouluttaja rakentaa koulutuksensa kohderyhmän mukaan

Vuoden 2015 johtamiskouluttaja on KTL Asta Manner. Hänellä on pitkä tausta akateemisessa maailmassa, mutta myös vankka yrityskokemus. Valintaperusteissa kiitellään Mannerta innostavuudesta ja selkeydestä. Hänellä on kyky tehdä laskentatoimesta ja kirjanpidosta helposti ymmärrettävää, ja hän tukee opetustaan käytännön esimerkein.

‒ Asta on saanut koulutuksiin osallistujilta erittäin positiivista palautetta; Asta on aina valmis todella panostamaan ja rakentamaan jokaisen koulutusosion kulloisenkin kohderyhmän mukaan. Hänen kanssaan on helppo tehdä yhteistyötä, Lainema sanoo.

Vuoden johtajan ja johtamiskouluttajan valinnat julkistettiin torstaina 23.4.2015 kauppakorkeakoululla järjestetyssä Top Management Forum -seminaarissa. Tunnustukset jaettiin tänä vuonna neljättä kertaa.

Turun kauppakorkeakoulun TSE exe on johdon, asiantuntijoiden ja organisaatioiden kehittäjä, joka yhdistää toiminnassaan uusimman akateemisen tutkimustiedon vahvaan käytännön yrityselämän tuntemukseen.

Luotu 23.04.2015 | Muokattu 02.08.2021