Tule mukaan tiedekunnan alumni-iltapäivään 19.4.!

12.04.2018

Kasvatustieteiden tiedekunnan historian ensimmäinen kasvatuksen kevätpäivä lähestyy. Kasvatuksen kevätpäivä ja siihen liittyvä alumni-iltapäivä järjestetään torstaina 19.4.

​Haluatko tavata vanhoja tuttuja ja kuulla tiedekuntasi kuulumisia?

Tule tiedekunnan alumni-iltapäivään kuulemaan tiedekunnan uusimpia kuulumisia. Alumni-iltapäivään ovat tervetulleita kaikki tiedekunnan kasvatit!

Tapahtuma järjestetään torstaina 19.4.2018 Turun yliopistossa Educariumilla (Assistentinkatu 5) osana kasvatuksen kevätpäivää.

Alumni-iltapäivän ohjelma alkaa Educariumin ala-aulassa klo 14.45. Iltapäivän ohjelmassa on kiinnostavia alustuksia ja työpajoja, joiden aiheena on esimerkiksi lasten ja nuorten yksinäisyys sekä työhyvinvoinnin kehittäminen.

Tutustu alumni-iltapäivän ohjelmaan

Ilmoittautuminen alumni-iltapäivään päättyy su 15.4. Ilmoittauduthan pian mukaan alla olevasta linkistä!

Ilmoittaudu alumni-iltapäivään

Jaa tapahtumaa ja kutsu kavereitasi mukaan! Alumni-iltapäivän sivu Facebookissa: https://www.facebook.com/events/1982047148504611/

Kasvatuksen kevätpäivän ohjelmassa järjestetään alumni-iltapäivän lisäksi EduGrow-tutkimusseminaari.

Tutustu EduGrow-tapahtumaan

LR