Turun kauppakorkeakoulu järjesti tutkijakoulu FIGSIBn valtakunnallisen tutoriaalin

19.10.2016

Turun kauppakorkeakoulu järjesti tutkijakoulu FIGSIBn valtakunnallisen jatko-opiskelijoiden tutoriaalin 17–18. lokakuuta 2016.

​Tutoriaali keräsi Turkuun 42 kansainvälistä liiketoimintaa tutkivaa jatko-opiskelijaa, tutkijaa ja professoria kuudesta suomalaisesta yliopistosta. Tutoriaalin avasi professori Ulf Holmin (Uppsalan yliopisto) mielenkiintoinen ja hyvin ajankohtainen luento aiheesta “Globalization: some implications for contemporary internationalization and subsidiary roles in the MNC”.

Seuraava vuosittainen tutoriaali järjestetään Vaasassa 23. elokuuta 2017 Vaasan yliopiston isännöimän kansainvälisen liiketoiminnan konferenssin (the 14th Vaasa International Business Conference) yhteydessä.

News all.jpg

Luotu 19.10.2016 | Muokattu 20.10.2016