Turun kauppakorkeakoulun uusi strategia painottaa innovaatioita, ennakointia ja vastuullisuutta

06.03.2014

Turun kauppakorkeakoulun uusi strategia on vuosille 2014‒2020.

​Turun kauppakorkeakoulun strategiassa sen tehtäväksi määritellään kansainvälisesti arvostetun ja vaikuttavan tutkimuksen ja oppimisen tuottaminen. Kauppakorkeakoulu on mukana kehittämässä yrittäjähenkisiä, innovatiivisia ja vastuullisia yrityksiä sekä kestävää yhteiskuntaa. Tätä tehtävää se toteuttaa oman erityisasiantuntemuksensa ja tieteidenvälisyyden pohjalta.

Turun yliopistossa kauppakorkeakoulu vastaa kauppa- ja taloustieteellisestä tutkimuksesta ja koulutuksesta.

Strategiassa tutkimuksen vahvuusalueiksi on nimetty yrittäjyys, johdon ohjaus, verkostot liiketoiminnassa sekä talouspolitiikka ja markkinat.

Luotu 06.03.2014 | Muokattu 16.07.2021