Turun normaalikoulun alakoulussa kaksi ja Turun kansainvälisen koulun alakoulussa yksi koronavirustartunta

19.03.2021

Turun normaalikoulun alakoulussa on todettu koronavirustartunta kahdella eri luokalla. Myös Turun kansainvälisen koulun alakoulussa on todettu koronavirustapaus.

Turun normaalikoulun alakoulussa koronavirukselle altistuneita on yhteensä 32, ja he ovat saaneet erillisen viestin altistumisesta ja ohjeet jäädä karanteeniin 30.3.2021 ja 31.3. asti. Koulu järjestää karanteeniin määrätyille oppilaille etäopetusta. Muiden oppilaiden ja henkilökunnan osalta koulutyö jatkuu normaalisti. Huoltajia on tiedotettu asiasta Wilma-viestillä.

Myös Turun kansainvälisen koulun alakoulussa on todettu koronavirustapaus. Mahdollisia altistumisia selvitetään. Varotoimena yksi luokka on määrätty selvitystyön ajaksi karanteeniin. Koulu järjestää karanteeniin määrätyille oppilaille etäopetusta.  Muiden alakoulun oppilaiden ja henkilökunnan osalta koulutyö jatkuu normaalisti. Huoltajia on tiedotettu asiasta Wilma-viestillä.

> Yliopiston ohjeet koronavirustilanteessa

Luotu 19.03.2021 | Muokattu 19.03.2021